Jag lever faktiskt

Har fått lite klagomål på att det inte uppdateras,skulle vilja försvara mig med att jag är upptagen med att leva. Men det är nog tyvärr inte hela sanningen... i mitt huvud skrivs det ständigt blogginlägg, men aldrig något som vill fastna här. finns gränser för hur mycket man vill blotta sig på internet.

det är inte så lätt att släppa taget om det som varit när det ständigt hoppar upp och biter en i baken... är så frestande att bita tillbaka...

finns så mycket jag vill göra men så lite tid... vet inte i vilken ände jag ska börja, är rädd att jag aldrig kommer lyckas slutföra något om jag börjar i fel ände. insåg idag att i min framtidsplan för de närmsta 6-7 åren ingår inget familjebildande. Inte för att jag inte vill ha familj så småningom, utan för att jag vill så mycket annat innan. Stora frågan är ju dock; hur fan ska jag hitta nån som passar in i mitt vardagspussel? känns inte som den enklaste saken precis.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

på lördag är det tävling i Tierp, har inte löst ännu hur vi ska lyckas transportera tre hästar nu när bussen är trasig men det ordnar sig nog. skulle behöva muta till mig några hästskötare....

i nästa Anglonytt kommer det vara en artikel om Zapha, min fina som tydligen är en av få angloaraber som startar större hoppklasser just nu. Lite roligt att han uppmärksammas, jag hoppas mycket på nästa år. Han har gjort så fina rundor i 120cm i höst, det börjar lossna nu. Den där felfria rundan känns inom räckhåll, vi tafsar på den men den vill inte släppa till riktigt än!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vägrar att rätta mig i ledet

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback