Ibland bara måste det ut...

Olycklig och vilsen - frustrerad över att inte veta lösningen.
Frustrationen kommer ut på fel sätt med onödiga utbrott, förlåt.
Önskar att man inte va så jävla svensk! I landel lätt&lagom används standardfrasen; jotack jag mår bra - oavsett om så är fallet eller inte. Brutal ärlighet skulle tas emot med stumhet.

"Nej det är inte så jävla bra just nu! Jag känner mig ensam och kan inte släppa taget om han som bara gör mig illa. Jag har en tarm som lever sitt egna liv och som gör att jag skäms. Att gå på toaletten när andra är i närheten är en återkommande mardröm. Allt jag tar i verkar bara fucka till sig! Helst av allt vill jag dra täcket över huvudet och inte komma fram på 10år eller så."

Men det säger man inte... sånt finns inte.

Hur slutar man tro att någon annan kan göra en lycklig när man så uppenbart är för feg för att ta besluten själv? Fråga mig om jag vill ha A eller B och jag svarar; spelar ingen roll, välj du.
Jag tror inte på min egen förmåga - alla andras val låter alltid bättre än mina.
Jag lyssnar alltid till de andra före mig själv.

Kanske håller jag på att bli en frustrerad tonåring typ 6år försent - kanske har jag aldrig slutat.

Kontentan blir i vilket fall att ingen kan göra mig så illa som jag - ingen kan trycka ner mig som jag - men ingen kan heller få mig att känna sån glädje som jag. 
Jag tycker egentligen om mig - precis som jag är - tyvärr glömmer jag ofta bort det

Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet vart jag finns om du vill prata.

Postat av: stjärtgossen

Inget att skämmas för! Allt mellan 2-3 ggr/v o 2-3ggr/d är norm enl. stjärt-professorer jag talat med. Alla gör det. Män/pojkar är opålitliga svin enl. andra lika säkra källor. Vill således be alla (Ni vet vilka ni är) om ursäkt för senast (men inget annat...).

Det är aldrig för sent att bli tonåring ;)

2010-03-07 @ 19:48:03
Postat av: Anonym

haha gulle dig Nisse! du kommer aldrig få bli min stjärtolog!

2010-03-08 @ 11:11:33
Postat av: Johanna

såååååååååååååååååååååååååååååå sant!

2010-03-08 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback