Så vacker med spackel

i fredags lekte Lili och jag modeller-för-en-dag på The Studio i Stockholm. Va roligt faktiskt och bilderna blev fina men var sjukt dyra så jag köpte bara 4 st.

   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De säger att man lär av sina misstag, hur kommer det sig då att man upprepar de gång efter gång?
Jag kan inte säga hur det här kommer sluta, är så väldigt nytt och skört. Det sista jag vill är att göra en ny G. Funkar det tror jag det kan bli riktigt bra... bara att ta ett djupt andetag och kasta sig in i stormen - hoppas att man tar sig igenom helskinnad

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag kunde jag konstatera att jag fått ett nytt skov i min sjukdom. Är visserligen lite drygt ett år sen sist, ändå blir jag ledsen och besviken. Har inte gjort nånting annorlunda eller misskött mig, ändå kommer skoven... Såna här stunder känns det bara tröstlöst, hoppet att en dag bli helt bra dör ut. Efter två år kan jag fortfarande inte acceptera att det är så här. Men imorgon har jag telefontid med min läkare, hoppas jag får en kort kortisonkur så jag slipper svälla upp som en ballong. Är ju ute i god tid den här gången till skillnad från sist, då åt jag kortison i 6mån.. den här gången kanske det kan bli bara några veckor. Hoppas hoppas.. kortisonansikte passar inte mig...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är så grymt myssugen nu, vill ha honom här... fan...

-Don't look back with anger-

Kommentarer
Postat av: maria

hihi jag hittade dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback