dags för sammanfattning

imorgon är det en månad sen Skylab fick bocka ut på Trapalanda. Vardagen rullar på men man har inte helt vant sig ännu, det går inte att sudda ut 21år. Det händer att man får bita sig i tungan för att inte ropa hans namn när man ska ta in hästarna och det händer att jag av ren automatik tittar efter honom på hans absoluta favoritplats i hagen, där solens strålar stannade kvar som längst.
Skylab <3

Det har hänt mycket den här månaden men det har kommit i skymundan pga Skylab, ska försöka sammanfatta månaden.


¤ Julle blev utnämd till Årets framgångsrikaste angloarab 2009, jätte roligt! Det är andra gången han får den titeln, hoppas han får ett fint 2010 också.

¤ Jag har blivit månadsanställd till sista september, planen är att jag ska vara klar med utbildningen till undersköterska tills dess.

¤ Bilen har varit in på verkstad en sväng, vägrade starta så vi fick bogsera den. Resultatet av det hela blev att jag ska sälja gamla Bettan i sommar och köpa en mindre bil som är billigare i drift.

¤ har börjat hoppträna Zapha på tränstbett igen, han hoppar mycket mer avslappnat men vi har en del att jobba på emellan hindren...

¤ idag har jag varit i Bålsta och lyssnat på en föreläsning av en idrottspedagog. var en av de bästa föreläsningarna jag varit på och jag är väldigt inspirerad att ta tag i de problem jag fortfarande har med självkänslan.
Rätt inställning ger goda resultat!

Saker att se fram emot:
¤imorgon blir det hoppträning med Lucky
¤på fredag blir det sminkpary hemma hos mig
¤på lördag är det hoppträning med Häxan och Zapha för Pontus Westergren igen. Ska bli roligt att se om han tycker det är någon skillnad sen sist.
¤kryssningen med mina galna kollegor
¤min födelsedagsfest
¤årets första tävling!

sådär..nu är vi ikapp igen... sixten har somnat i min famn...mysigt...

-kärlek-


Kommentarer
Postat av: Sandra

love you bejb!

2010-02-16 @ 18:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback