100års kalas = klart

i lördags när jag kom hem låg det ett paket och väntade på mig! 


Även om jag började bölgrina när jag läste brevet, för att det tog upp någon som jag ínte velat tänka på, så blev jag glad. Vilken härlig känsla det är att veta att oavsett vad som händer har jag alltid de bästa av vänner som dämpar mitt fall.
Brevet sitter numer upptejpat på min kyl som en påminnelse om vad som är viktigast här i livet:

EMMA!

eller... va det inte så? :)
nåväl.. nu när jag har smält det här en vecka känner jag att det va rätt beslut som togs och kan därför gå vidare. han kommer alltid finnas där men inte på det sättet...

sen på lördagskvällen var det då dags för det som Lili och jag slitit med ett par månader, mammas och pappas 50-års fest! blev en lyckad kväll med 72 glada partyprissar, festen pågick i 9 timmar och vad jag hört hade alla jätte roligt. vi sov 4h den natten... behöver jag säga att vi va slitna i flera dagar efteråt?

 Födelsedagsbarnen :)
 jobbarkompisar :)
  Grattis mamma som fyller idag :)
Angelika och jag :)
  David och jag :)
 pappas kusin Per-ola va...sig själv...

tack alla ni som kom!

imorn ser det ut att bli filmmys med några av favoritbrudarna, känns lagom ansträngande den här helgen..
på söndag ska jag åka till Christine och rida Lucky, han är en "lat och tjurig tonåring just nu" påstår hon... men det visste jag ju redan...

-kärlek-


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina ord! Blir ju nästan rörd. :) Me like nyfrisyren förresten. Very Snyggish.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback