dagens dilemma

varför är det lättare att kliva upp kl. 5.30 när man ska till hästarna än när man ska till jobbet?

Themesong: Lars Winnerbäck - jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Har känt så ett par dagar nu... men det börjar ju bli höst och jag deppar alltid ihop lite då. Det känns som att året snart är slut och jag har inte hunnit med allt jag velat göra! Men deppkänslan går över efter ett tag.. när jag börjar sätta upp planer och mål med nästa år.

ska snart åka och jobba, 12-20... hoppas det blir en lugn kväll så jag kan smita hem tidigare, känner mig så opepp på att jobba!!!
men imorgon är jag ledig och då har jag en dejt med tvättstugan...


PMS-kärring??? ja man börjar ju undra....

-kärlek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback