så kan det gå...

skulle ha varit ledig fredag till söndag den här helgen som var men eftersom alla tråkmånsar bara jobbade eller tentapluggade slutade det med att jag jobbade både fredagen och lördagen istället.

i lördags hopptränade jag för Pontus Westergren med Zapha, va väldigt roligt och han kom med många bra idéer. Fick några aha-upplevelser kan jag säga, nu ska jag jobba hårt med att våga lätta ur sadeln och fightas mer MED Zapha än emot honom.
"Driver du med dina ben?"
"Ehm... nej..."
"Dåså... då får du hoppa resten av lektionen i lätt sits."

tror ni inte hästen gick som en klocka då... hoppas Cissi får upp Pontus nån mer gång, vill gärna träna för honom igen med Zapha, Häxan och Lucky. Han va väldigt bra...

jag är galet trött idag... och ikväll är det dressyrträning med Lucky.. ojojoj.. kommer väl få luckan i huvudet igen bara för att jag är så seg!

nu ska jag ut och luffa i skogen med Zapha, han har gjort sig förtjänt av det...




suck... varför ta den enkla vägen?

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback