duktig bula man kommer ha imorgon...

Lucky va så jäkla fin på hoppträningen idag! min duktiga elefant...

men aj som... jag når inte riktigt upp att stänga övre luckan på vår transport så jag brukar liksom "kasta upp" den och det funkar alltid bra.. men idag gick den visst inte helt i låset för precis som jag skulle gå därifrån sa det PANG! rakt ner i mitt stackars huvud kom luckan... jag sa många väl valda ord (typ nåt i stil med: f*n h*lvetes j*vla apf*tta)...
har ont i nacken nu och känner mig lite konstigt yr...
vet inte vad som gör mest ont; mensvärken eller mitt stackars huvud...
tänker lägga mig i fosterställning nu och hoppas att det känns bättre imorgon...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj Aj! Blåser på din stackars bula!

2009-10-22 @ 21:14:15
Postat av: Elin

Det var jag som skrev det där! haha

2009-10-22 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback