:)

i torsdags hämtade jag hem lilla Lucky från Christine, hoppade honom lite innan och han var jättefin! Hoppade iallafall en oxer på 1m, höjdrekord för oss tillsammans! busen är nöjd med att va hemma, pestar på de andra hästarna och sliter i deras täcken... jag har beställt en haklapp åt honom nu, har tröttnat på att behöva köpa nya täcken hela tiden!

i fredags var det utgång med jobbet,skulle bowlat också men det slutade med att vi pimplade vin och snackade skit... trevligt!
    
blev 3h sömn innan hästarna skulle släppas ut... var två charmiga fyllesvin som turades om med att hålla mig vaken, bra timat med tanke på att de inte ens känner varann...

är fortfarande galet trött.. men är ju ledig imorgon! första sovmorgonen på evigheter...

och vad ska man göra med nästa helg??? är ju långledig... men mitt nöje är på utbildning och jag är pank.. är så van vid att ha fullbokade helger så jag får nippran över att inte ha något att göra! men det dyker säkert upp nåt...

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback