Zaphas hjärnceller brann upp idag

han fick fullkomligt hjärnsläpp när jag longerade honom idag, va bara att hålla linan med båda händerna och se upp för alla bocksprång, sparkar, stegringar etc... ibland tror jag pappa hans lyser igenom extra tydligt :) man är glad över att inte sitta på när han får de här rycken!

konsten att roa sig i mataffären:
- skratta åt grönsaksslungor, rödskalliga potatisar och stjärnanis... smaka på det ordet.. stjärn-anis...
hehe..jag är lite trött...

har tittat på Grey's, hinner ju bara se det typ varannan vecka eftersom jag har träningar för Christine. Så jag passar på när jag kan! fantastiskt bra serie!

peppar inför kryssningen och juldagen... lucia? nyår?

nej nu kallar sängen, jobbar ju 7 dagar i sträck denna vecka.

pussnatt!


Älskade tokskalle

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe, har suttit på honom när han har gjort så. Mamma longerade honom med mig på och jag kan säga att jag flög av som en liten vante:P

2009-11-12 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback