ingen inspiration

har ingen ork att skriva här egentligen, känns som att dagarna mest går i ett just nu...

va på Tupperwareparty hos Elin i söndags, trevligt men blev lite väl mycket barnprat för mig ett tag. det är ju inget ämne som känns speciellt aktuellt för mig just nu...

annars kommer jag mest på mig själv med att räkna ner tiden, drygt tre veckor kvar nu. nej det är inte julen jag syftar på, även om den också är något att längta efter.

Release me
Release my body
I know it's wrong
So why am I with you now
I say release me
'Cause I'm not able to
Convince myself
That I'm better off without you

nej usch här blir inget vettigt gjort, ska nog hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen.

-kärlek-


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej sugar! Kul att du kom i söndags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback