valborg

jaha så va valborg över igen. det blev en picknick i ekonomikumparken, grillning i Salabacke och avslutning på Terrassen. klart godkänt..
blir lite less ibland dock. hon borde känna mig bättre än så efter 19år, men vissa saker går visst aldrig in... "De jävla hästarna" har ju faktiskt alltid funnits där.

imorse väckte Lili mig kl8 eftersom vi behövde åka och hämta släpvagnen på Statoil. kände mig duktigt bakis när jag klev upp, de där två vinarna som Maria och jag delade på gjorde sig påminda. Men som tur är går det ju alltid över efter en liten stund. Så på förmiddagen hjälpte kusin David med sin bättre hälft Maria och jag till med att förflytta Lili och hennes saker från Årsta centrum till Salabacke. Vi lär ha träningsvärk imorgon.. många trappor blev det...

________
hur vet man ett man har en bästis egentligen? jag började fundera på det där idag och kunde faktiskt inte komma på om jag nånsin haft någon. jag har alltid haft många kompisar och haft lätt för att lära känna nya men jag har nog aldrig haft nån bästis. undrar hur det kommer sig...
___________

i helgen är det tävling i TIerp som gäller båda dagarna! jag hoppas de är på hugget alla tre, speciellt Häxan!


-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Synd att vi gick om varandra i torsdags! Men snart måste vi träffas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback