sånt som hänt..

ojoj.. dags för lite snabb uppdatering igen...

i fredags var det planeringsdag på jobbet och sen blev det after work på Flustret. blev en livad kväll kan man säga! men skitkul hade vi, för många drinkar blev det och ja.. lössläppta småbarnsföräldrar är livsfarliga. jag lyckades även med konststycket att tappa bort min plånbok, heja mig. men i måndags ringde de från Flurran och sa att de hade hittat den, tjoho! slapp man fixa nytt körkort och VISA...

just nu är jag dunderförkyld... igen... har jobbat till 11.30 idag, ska ut och rida Julle och Zapha nu. sen är det grillning och tvspel med gänget som gäller. vem vet, med lite vin i kroppen kanske jag är kung på rally!

imorgon och på lördag är jag på Ultuna och har kurs igen.. ska bland annat redovisa mitt projektarbete...


-kärlek-

Kommentarer
Postat av: eva

Du menar småbarnsföräldrar, då är mina stora va. haha

2009-05-17 @ 19:10:12
Postat av: Anonym

inte kan du väl räkna mig till dem??? hur gick d på tvspels kvällen då?

2009-05-17 @ 19:54:30
Postat av: 2tjejer1blogg

Tävla och vinn presentkort från H&M



www.2tjejer1blogg.se

2009-05-19 @ 11:26:08
URL: http://www.2tjejer1blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback