veckan som gått

Måndag: dressyrträning med Zapha, han kändes lite stel till en början men avslutade kanon :)

Tisdag: hoppträning med Häxan och Zapha. De va super båda två! Jag va super också! Allting kändes så jäkla bra helt enkelt, så länge jag har mitt mantra flyter det så bra... "tänk framåt". Nu jäklar känns det roligt att hoppa igen!

Onsdag: Upptäckte att Lucky har trampat av sig inte en, inte två utan TRE skor! svor en lång ramsa och fällde en trött tår.. min klumpeduns har visst lite svårt att hålla ordning på benen just nu, blir en tripp till Hööks för att investera i boots till alla fyra hovarna och bakbensskydd som går ner runt kotan. Vad gör man inte...
Masserade Lillebror också, han har visst sträckt ryggen verkar det som. Inte konstigt att Lili tyckt han varit ofräsch...

Torsdag: åkte till Sandbro och masserade Chili och Idefix... ska åka tillbaka och göra Idefix igen på måndag, han behöver lite extra hjälp med sin kropp. Men Chili va fin :)

Fredag: hmm... nej här hände nog inget speciellt, jag red och jobbade... som vanligt... nej vänta! jag blev ju erbjuden en lägenhet! en tvåa i Örbyhus med inflytt 1 juli, ska antagligen åka och titta på den nästa vecka...

Lördag: red Julle och Zapha innan jag åkte till Storvreta och masserade 4st hästar. De är så mysiga i det stallet, bjuder alltid på fika när jag kommer. När det va klart åkte jag vidare till stan och hem till Idas vind, hon bjöd på mat och så bänkade vi oss framför Melodifestivalen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om resultatet, var ju grymt lättad över att Caroline inte vann men... ja.... det kan nog gå lite hur som helst i Eurovision i år...

Idag har jag bara ridit Zapha, Lucky får semester till vi hunnit sko honom igen och Julle fick en välförtjänt vilodag. Han ska ju få hoppträna på tisdag, kan bli livat! Nu ska jag snart proppa i mig pannkakor innan det är jobbdags igen....


de spelade Simply the best med Tina Turner på radion när jag åkte hem inatt, typisk prisutdelningslåt! Gud vad tävlingssugen jag börjar bli...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice med lite uppdatering! Kul att jag finns med lite här och var! Tack för en trevlig lördagkväll! Kramis

2009-03-15 @ 21:29:11
Postat av: Ida

Nice med lite uppdatering! Kul att jag finns med lite här och var! Tack för en trevlig lördagkväll! Kramis

2009-03-15 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback