lite sleten...

det va ju utgång med Ida och hennes kompisar igår! först lite förfest i Idas mysiga lägenhet (blev bara lite sotis ska erkännas) och sen dans hela natten lång på Platina.. galet roligt och man mår ju som man förtjänar idag.. valde att sova i Lilis lägenhet eftersom jag ska jobba 14.15-21 idag. väldigt glad att jag lyckades byta pass så jag slapp börja 7.30! sen blir det till att sussa här i Årsta igen eftersom jag börjar 7.30 imorgon, inte mycket mening med att åka hem då...

i fredags ringde jag på en lägenhet... får se hur det går, det va jag och en till som hade ringt.. har lämnat in intresseanmälan på en annan lägenhet också. känner att det börjar bli dags för något eget nu!
men oj va mycket saker jag inte har som jag måste skaffa... stackars mig... sitter och suktar lite på internet efter soffor och bord och annat smått... tänk om man vore rik!

har suttit och tittat på min film om hästmassage medan jag åt frukost... och jag vet inte om det är för att det är "dagen efter" men jag känner mig så sjukt sentimental, fick tårar i ögonen och det stockade sig lite i halsen när de visade hästar som busade i hagen, hoppade hinder eller gjorde nån avancerad dressyrrörelse... det är ju så vackert! ville bara åka hem och och pussa lite på mina egna ök, ni vet inte hur bra ni har det! otacksamma djur... Lucky har redan bitit ett litet hål i Zaphas nya täcke... munkorg kanske vore något...

nej nu lär jag äta min smarriga bulle som jag inhandlat och bre lite mackor till ikväll. jag får alltid ett sånt sug efter rostbiffsmackor när jag festat, normala människor blir sugna på saker som pizza och annat flottigt men inte jag.. bor kanske en liten snobb i mig... 
har lovat Lili att jag ska göra en kylskåpsrensning också, hon har lite fobi för att slänga sånt som gått ut i datum... så då får jag rycka ut!


-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback