dumma snö..

blir ingen hoppträning ikväll, törs inte åka med transporten när det blåser så här! har ju varit mer eller mindre snöstorm hela dagen... trodde det skulle bli vår nu... men men.. vi ska passa på och äta lite födelsedagsmiddag och tårta istället eftersom det inte blev något firande i fredags.

i fredags och lördags var jag på Ultuna. Va ju dags för första träffen på min distansutbilning (Hästens utfodring), man var något mör efteråt. Det va ju mycket information på en gång... nu är det självstudier som gäller fram till maj.

tror att jag kanske har två lägenheter på gång nu... lustigt det kan bli.

är så galet trött idag, har legat och hostat hela natten.. så egentligen gör det inte så mycket att det inte blir nån träning, kan jag lägga mig tidigt och försöka kurera mig lite istället.. After Eighttårtan gör nog susen också...
nu ska jag ut och longera av hästarna...


-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul,vart då? örbyhus?

2009-03-25 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback