zapha:)

va kung på träningen i tisdags. det började inte så bra då han fick spunk över en vit grind på typ 60cm men sen.... ta mig i brasan och grilla en korv va bra han hoppade! skuttade runt 120cm bana som ingenting, det va ett tag sen vi hoppade bana lite större och ni anar inte vilken känsla han gav mig. när jag vågade sitta kvar och vänta in hindret...wow.. han kunde hoppat hus om jag bett honom. har jag sagt att han är bäst?


Sofia följde med till träningen, skönt med lite extra hjälp. hästskötare på tävling kanske fia?

På lördag blir det wisexmys! eller ja... vi-tappra-fyra snarare ska samlas hemma hos mig och ta igen lite tid.

annars... ja.. filmmys med lite jobbarkompisar...me like..

debutera 120 med Zappen i sundsvall? humtidum.. tål att fundera på...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Längtar!!!

2009-07-30 @ 19:31:19
Postat av: maja

va i helvete..filmkväll utan mig??!! hm..

2009-07-31 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback