skrivet på nya fina datorn!

ojojoj.. det har varit fullt upp ett tag nu så man har inte haft ro att skriva här.
Har börjat boa in mig i lägenheten, prio ett just nu är att köpa soffa och balkongmöbler.
Jag har även startat igång företaget och snart kommer det finnas en hemsida också. Det är lite spännande måste jag säga, nu hoppas jag att det går som jag tänkt mig. Det här är ju vad jag vill göra!

Med de egna hästarna fortsätter det gå lite trögt...Häxan skar upp ett rejält sår på hasen så att vi fick ta ut veterinären, Lucky har sträckt ett bakben men börjar bli bättre nu och Skylab är halt igen, åtminstone så fort han kommer in i stallet. Men han får åka med när Häxan ska på återkontroll, så får vi se vad veterinären tycker. Ska även rådfråga veterinären och hovslagaren om möjligheten att fortsätta hoppa med Häxan.

annars så ja.. det va ju grillfest med lite jobbkompisar för att fira mitt diplom. det blev en intressant kväll kan man säga...

tatuera sig snart igen då...mhm...

Visexmys snart? ja tack!

nu ska jag se klart Kung fu panda, sen kallar sängen....

Pussnatt gott folk!
-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

visex mys?????? ha ha ja intressant är bara för namnet

2009-07-24 @ 19:03:43
Postat av: Elin

Du är så duktig vännen!!! Ja tack till visexmys!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback