veckan som gått

tiden går visst alldeles för fort ibland, det har redan hunnit gå en vecka sen mitt senaste inlägg!

har egentligen bara jobbat en himla massa den här veckan, måste ju försöka få ihop så många timmar som möjligt innan vi åker. Bara 9 dagar kvar nu! längtar som sjutton...

igår åkte jag och masserade Idas Chili igen innan jobbet, han kändes mycket finare än sist! Blev lite förvånad över att det kunde vara sån skillnad efter bara två veckor, men sen var han ju mycket mer avslappnad den här gången också.
efter jobbet åkte jag hem till Lili, kände att det va lättast att sova kvar i stan eftersom jag skulle vara på sjukan kl 10 nästa dag. Gick in på bloggen för att titta lite och vet ni vad?!! Zaphas uppfödare hade lämnat en kommentar! Jag blev jätteglad, har tänkt så många gånger att jag borde skriva ett brev till henne för jag vill så gärna veta hur Zapha va som unghäst. Och så är det hon som letar reda på mig istället, lustigt det kan bli.

idag var jag iallfall till sjukhuset och fick träffa en dietist. Hon va supertrevlig och det kändes faktiskt som att jag fick ut något av att träffa henne. Fick bland annat med mig näringsdrycker hem som jag dels ska prova för att se vilka smaker jag vill ha recept på och dels ska jag ha med mig de på flygresan.

ikväll är det årets första dressyrträning med Zapha, ska bli mycket spännande och se hur sprättig i tårna han blir, har ju inte kommit in i ett ridhus på en månad iallfall. tur att det är hoppning på tapeten imorgon också...

Luckys sår blev alldeles äckligt så jag fick lov att tvätta rent det med väteperoxid. Tappra gossen fick lite tröst av Lili de första minutrarna, sen hade han glömt bort att det gjorde ont och var lika glad som vanligt igen. Lika många hjärnceller som han är gammal... men han är ju galet snäll att hålla på med! Nu har iallafall såret läkt riktigt fint, ska väl vara helt borta till jag kommer hem från Thailand.

27 januari bär det av...
-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback