Thailand 27/1-12/2

måste bara få äckla alla en sista gång med att nu drar vi till Thailand! planet lyfter 23.50 i natt ifrån Arlanda and we will be on it!
fast nu börjar resfebern göra sig gällande.. jag känner mig relativt lugn men Lili börjar bli lite stirrig...

ser ni stora rubriker i veckan i stil med:
"Vilsna svenskar i Bangkok"
"Efterlysta: två förvirrade systrar från Sverige spårlöst borta"
"Blekfeta svenska systrar ställde till med skandal på stranden"

Så kan ni vara lugna, det är bara vi :)



Nu ska jag ha min första semester på 3år, dessutom första semestern som jag jobbat ihop till själv!

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får det bra nu...ni förtjänar lite semester. Hoppas ni har koll på att det är idag ni ska åka ;)

2009-01-27 @ 20:40:20
Postat av: malin nilsson

ha de så himla mysigt! :) sänd en hälsning till thailand från mig också! kram x

2009-01-28 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback