Nyår och grejer

Nyårsafton blev väldigt lugn och skön. Först ridtur med hästarna på dagen. Sen åt jag middag med mamma och pappa, marinerad fläskfilé med potatisgratäng. Galet gott! Egentligen skulle mamsen och pappsen firat med morbror John och hans fru som de alltid gör, men de lyckades få vinterkräksjuka stackarna! och då är de inte välkomna hit iallfall haha...
på kvällen åkte jag med en fullpackad bil och hämtade Lili på jobbet. Vi gosade ner oss i hennes lägenhet med mera mat (mamma och pappa sponsrade, det va ju tvunget att ätas upp), grönsaker med dipp och godis. Vi tittade först på filmen Juno, den va riktigt rolig! Sen blev Marie-Antoinette och vi skålade i läsk vid tolvslaget, kort sagt en riktigt mysig nyårsafton måste jag säga. Tack för det Lili!

I fredags var det däremot fullt upp! Först upp och motionera Julle och Zapha, sen brassade jag iväg till Skärplinge för att äta lunch med Wisex (minus anna som va sjuk). Vi åt pizza och spelade spel, Emma och jag ägde!
Framåt kvällen fortsatte jag in till Tierp för att fira Sandra som fyllde 21år! Det blev lite förfest hemma hos Madde och Håkan (måste säga att GuitarHero va mkt roligare än Rockband) innan vi åkte in till Uppsala. Det va ju lite dött på krogarna såhär efter nyår så vi satte oss på Terrassen och pratade i massor. Kände att det fanns en del att ta igen, jag har ju inte träffat de här tjejerna på evigheter! Måste bli ändring på det här....

Nu ska jag kasta i mig lite mat innan det bär av till jobbet... det bet lite i kinderna när jag red idag, minus 13,5 visade termometer. Men Zapha va livad haha!

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback