bara 4 dagar kvar!

ja nu räknar man verkligen ner dagarna, på tisdagnatt sätter vi oss på planet till Thailand!

Zapha gick kanon på dressyrträningen i måndags, trodde att han kanske skulle kännas lite kantig men inte då. Han va bara jätteglad över att få jobba igen, det är mattes arbetsnarkoman i ett nötskal.

på tisdagen hade jag tänkt hoppträna både Zapha och Häxan men eftersom väglaget va så himla dåligt åkte vi bara med Häxan. Hon har ju inte hoppat sen september så jag var beredd på att hon skulle kunna vara lite livad och det va hon! men hon skötte sig faktiskt jättebra och Cissi tyckte att Häxan så väldigt färdig ut för att ha gjort så lite.

igår åkte vi upp till ridhuset med Lillebror och Zapha, Lili skulle rida dressyr med Lillebrorsan och jag hade tänkt hoppa av Zapha lite. Han har ju inte sett hinder på lite drygt en månad så ni kan tro att han blev i gasen när han förstod vad som var på gång! Sparkade bakut och tyckte att livet var buskul, vi va duktigt svettiga båda två efter en stund kan jag säga och jag har grym träningsvärk nu! men huvudsaken är att hästen är glad och nöjd...

fick besked från SLU om att jag kom in foderkursen i vår, så nu måste jag ringa CSN och beställa papper..

har även fått besked från Försäkringskassan att jag får sjukpenning för när jag var sjukskriven, tackar för det!


snart så...

när jag kom hem från jobbet igårkväll kl 23 luktade det bullar i hela huset.. blev ju tvungen att fika lite då haha...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att du kommer få sjukpenning!

2009-01-23 @ 22:05:16
Postat av: Anonym

Nej du nu är det bara 2 dar kvar, sa till Lili att ni får skicka kort när ni kommer fram. Trevlig resa och se till att komma hem igen. Kram på dig

2009-01-25 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback