tillbaks i Patong

jepp nu ar vi har igen.... och jaklar va bortskamda vi har blivit! nar vi kom hit forsta gangen tyckte vi att havet var fantastiskt, men nu har vi sett Phi Phi och efter det blir inget sig likt igen... vattnet ar inte alls lika klart och fint har som pa Phi Phi!!! vi saknade faktiskt denna fantastiska plats sa pass mycket att vi, atminstone jag, skulle kunnat grata en liten  skvatt. sa det slutade med att vi tog en dagtur med snorkling idag dar man bland annat akte ut till Phi Phi och at lunch. kande en inre frid over att fa aterse detta fantastiska vatten... vi sag en massa roliga fiskar, vissa ar sa farggranna att man kan tro en liten 3-aring malat de. sen sag vi en clownfiska och en stor, fet, ilsken murana! den va klart koolast av alla.. det ar som att simma runt i ett akvarium..

och apropa fiskar! upptackte att jag har ett svart sugmarke pa skinkan dar den stora fisken nafsade pa mig i Erawanfallet! det va inget daligt nyp han gav mig....

nu ar det bara tva dagar kvar i detta underbara land.. vi ska faktiskt pressa klite de har dagarna sa att man ar ordentligt brand pa torsdag, jag maste aven jobba bort den hemska "snorkelbrannan" jag fick idag, ser ut som en tvattbjorn... inte snyggt pa en flack...
men nu ska vi faktiskt sussa sott i vart fina SUPERIORROOM, sa har fint har vi inte bott sen vi kom hit haha...

-Semlan, tvattbjornen sitter illa-

Kommentarer
Postat av: EVA

Det har vart kul att följa er på resan!! Här hemma är det kallt och snö så njut så mycket ni kan nu sista tiden. Verkar som ni haft det bra. Skönt när ni är hemma igen. Kram på dig och hälsa syster yster!!

2009-02-10 @ 08:30:44
Postat av: Johanna

är så avis men det har varit kul att läsa om allt ni gjort,hoppas på en massa bilder när ni e tillbaka i kalla Sverige..vi har saknat er kan jag säga =)

2009-02-10 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback