sverige... kallt... snö.. förkyld

jaha så va man hemma igen, det är kallt och snö här... jag är tokförkyld...
hemresan va lite kämpig, planet var 4h försenat från Sverige så vi blev sittande på flygplatsen i Phuket i 7h!!! panka och sunkiga försökte vi fördriva tiden på bästa sätt... skittråkigt va det... men hem kom vi iallfall tillslut.. och hurtig som man är så va man tillbaka på jobbet redan dagen efter! är ju så pank man bara kan bli så jobba behöver man...

morfar hade 85-årskalas på alla hjärtansdag, va kul att träffa lite släkt nu när man är solbränd och fräsch... lät som att favoritkusinen ska hänga med ut och fira min födelsedag i mars, kul!

händer inte mycket just nu, jobbar för fullt och rider mina busiga hästar. var lite orolig för hur bråkig zapha skulle vara efter två veckors vila men han har uppfört sig nästintill exemplariskt! var lite i gasen och sprättig de första ridturerna men inte värre än att jag kunde låtsas som att det regnar.
i fredags var det dags för första ridturen på Lucky sen början på december, han va jätteduktig! vi skritta, trava och styrde runt och han kom ihåg allting. skitkul att komma igång med honom igen nu...

hoppas ni är nöjda nu eva och johanna!

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

mkt nöjd. kul att Lucky går bra. måste komma ut och se underverket snart

2009-02-22 @ 12:49:22
Postat av: Anonym

äntligen är den uppdaterad! ;) xxx

2009-02-22 @ 14:45:53
Postat av: eva

ja det var verkligen på tiden!!hehe

2009-02-24 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback