phi phi!

nu har vi tagit oss hit! phi phi phi! efter en nara-doden-upplevelse i form av stressad minibuss till farjan ar vi antligen har och jag sager bara det: vilket vatten! det ar sa otroligt klart.. har just avnjutit grillad fisk och italiensk glass pa stranden.. imorgon ska vi ut och snorkla, ska forsoka fa tag pa undervattenskameror sa att vi kan fota!

alskar det har landet... innan vi ens klivit av farjan hade vi fixat boende for tva natter trots att det ar hogsasong och nastan alla stallen ar fullbokade, de ar sa otroligt service-minded har.

jag har skaffat mig en ny bikini sa nu blir det till att pressa! maste ju ha lite farg att visa upp nar man kommer hem.. kanns galet att vi varit har en vecka nu.. bara en vecka kvar... sen far vi hem till kylan och de galna hastarna! hoppas det finns mycket sno for mig att ramla av i da!

-Semlan, myser i paradiset-

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att höra att ni har det bra! Kram kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback