snörvel host

va sista hoppträningen för Christine för i år i onsdags, Zapha gick väldigt bra och jag fick nyttig kritik av C:
- Ända sen du tränade för Pontus har du fått en röd tråd i din ridning som inte funnits förut.
- När ni håller lugnet ser ni ut som ett 120-130cm ekipage men så fort ni stressar upp er åker ni ner till ett 90cm ekipage istället.


Bra kritik som jag absolut ska jobba med över vintern.

Igår va det dags att kastrera Dakota, vi har tröttnat på att hon blir så jobbig när hon löper så nu åkte livmodern väck. Och tur var det! Visade sig att hon hade förändringar på livmodern som vi såklart inte visste om, vi fick se den och den va tre gånger så stor som en normal livmoder! Hade garanterat lett till en livmoderinflammation så småningom och då kan de faktiskt bli så dåliga att de dör!
tycker rätt mycket om min svarta djävulshund till schäfer så det kändes väldigt skönt att hon blev kastrerad, även om hon tycker att det är lite jobbigt med tratten (river halva huset med den) och såret...

tittade när Johanna hoppade med Mysan idag, ska bli roligt att sätta tänderna i de två!

annars har jag blivit dunderförkyld! tack för det majsan... skönt att man är ledig tre dagar nu, tänker inte svara om de ringer från jobbet!

på måndag är jag kallad till läkaren för kontroll, mamma ska följa med i rollen som "Den arga mamman". vi ska försöka övertala de att låta mig prova den superdyra mirakelsprutan iställetför alla tabletter. Håll tummarna för mig då är ni goa!



-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart som fan du ska ha mirakelprutan, det är du värd! Varför lida i onödan liksom?

Postat av: Elin

Jag hållar alla tummar jag har om att du ska få den nya medicinen!!!!!!!!!!

2009-12-05 @ 09:55:14
URL: http://elin18.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller oxå tummarna för mirakelgrejer. När sätter du tänderna i oss nästa gång?

2009-12-06 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback