inte människa igen på en vecka

i söndags red jag först Lucky och Zapha, longerade Julle och Häxan innan det va dags att sticka till Jens för lite förfest till kryssningen. Blev rejält glad i hatten redan på bussen och det höll i sig till bussresan hem nästa dag! jag blir ju aldrig bakis, bara rastlös och övertaggad!
blev en lyckad kryssning iallafall, hade sjukt roligt och kommer inte va människa igen på en vecka minst... lyckades dock åka ifrån mitt kontokort, fick klara mig på mina kontanter så det blev inget taxfree den här gången. men det gör inget, ska köpa julklappar och det blir ju fler chanser.
Alla hjärtansdag-kryssning nästa gång då! Glöm inte att du lovat mig två rosor och en puss då johanna...

de ringde och frågade om jag ville jobba ikväll, men skyllde på att jag nog inte borde köra bil idag. känns inte så smart att brassa runt i jobbilen när jag kanske fortfarande kan ge utslag på blåstest och det kryllar av poliser där vi åker, är lite mer rädd om mitt körkort än så!

ska snart sticka till hästarna dock, Lucky den busen har tagit av sig båda bakskorna! hade tänkt att han skulle få semester nästa vecka men det får nog bli den här veckan istället. Dock ska vi ge oss på att raka honom ikväll, blir första gången nånsin! spännande...

imorgon är det hoppträning för Christine med Zapha, skönt att hon kämpar på trots nackkragen. Hon är envis men har helt rätt inställning för att klara något sånt här.

och ja visst ja! det snöade när jag vaknade imorse! perfekt start på månaden plus att jag fick ta den första chokladbiten i kalendern. mysigt. måste köpa julkort...



-kärlek-


Kommentarer
Postat av: Johanna

skulle jag aldrig glömma gumman...längtar till nästa resa ;)

2009-12-01 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback