countdown

snart är det jul... känner att jag måste hålla mig vaken till 12-slaget..trots att jag ska upp igen halv sex, jobbar nämligen 7-11.30 imorgon. Sen spurtar jag hem för att hämta Sixten och hans packning, vi ska bo hos päronen till juldagen. Klart att Sixten ska va med!!!
Nånsin fått hjälp av en kattunge att slå in julklappar? Det är spännande ska jag säga,man vet aldrig vart julsnöret tar vägen.
Annars har sixten det tufft nu, tallriset är fullproppat med pynt som han INTE får leka med. Varje gång han försöker åker vattensprutan fram och det är inte populärt kan jag säga men effektivt!

har armbågats med halva Sverige idag efter jobbet, hade ett par saker som behövde handlas. Jag var trött på alla människor efter en halvtimme,va fan ska de där att göra???

bara 10min kvar nu....

på juldagen blir det partaj med Madde och Elin, ska faktiskt bli jätteroligt att träffa de igen. Va alldeles för länge sen sist! Dock oroar jag mig lite för att en viss person som jag inte har någon lust att träffas kommer finnas på festen. Vet hur brutalt ärlig jag blir i påverkat tillstånd och det brukar inte alltid sluta väl. Med tanke på att jag just nu, trots att jag bestämt mig för att han inte är värd att vara arg över, innerst inne mest känner för att kastrera honom långsamt med en slö kniv eller en vitlökspress är det nog bäst att jag håller mig borta så gott det går. Jag tänker faktiskt ha roligt! där med basta...

6min kvar...

har byggt mitt livs första pepparkakshus. det är My little pony inspirerat. Det är ROSA!!! Med en liten lila ponny framför... fierce! ska lägga upp bild imorn om jag orkar och hinner..

4min kvar...

beslutsångest..vilken klänning ska jag ha på juldagen??? köpte två idag..en chockrosa lite tajtare a la fodral och en lösare typ havsgrön variant med guld detalj... svårt...

3min...

jag vill rida... hann inte idag..

2min kvar..

Sixten skrämde mig idag.. trodde han var ett mjukisdjus och trampade bara NÄSTAN på honom... inte lätt att va långhårig och svanslös alla gånger... jag oroar mig lite för att jag håller på att bli en.. KATT-TANT!!!

1min kvar..
jag är trött..min nacke värker.. slå klockfan slå!

okänt antal sekunder kvar...

GOD JUL!!!
Ät julmat tills ni spricker och öppna julklappar tills ni skäms.


-kärlek från er semla-

ps. Jag lyckades just ha tvål på min tandborste. den smakar konstigt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback