Zapha gillar Högbo :)

idag bar det av på tävling i Högbo med Zapha och dagen blev så grymt bra :)
i 110cm fick vi ÄNTLIGEN till en dubbelnolla och kom på 4e plats. va på håret att han inte stack med mig i omhoppningen så jag fick inte till svängarna som jag tänkt mig. men det gör mindre...

efter att ha haft lite pepptalk med Christine och Cissi bestämde jag mig för att Zapha skulle få debutera 120cm...
det började inte så bra med att han provade att stå på bakbenen en stund vid utgången, fick bli lite arg på honom och därför blev han lite väl het på gröten när vi började hoppa. men vi tog oss runt med tre rivningar och jag kan inte vara annat än nöjd med min zapp... det va så härligt att känna hur mycket han faktiskt litar på mig och ställer upp inne på banan, äntligen ger allt slit resultat...

laddar för att starta en till 120cm innan inomhussäsongen sätter igång...

annars... blev lite tjejmys i fredags, alltid roligt att träffa de :) åka bort i vinter? ja tack...

har haft ett nödvändigt samtal med min kanelbulle elin.... tack för att du ställer upp!

nu måste jag sova, gav verkligen allt på banan idag så nu finns det inget kvar... tur att man har sovmorgon imorn...


älskar mitt problembarn

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: bodil

det är tack vare dig,o ditt tålmodiga arbete och kärlek (o kanske ett visst mått av envishet..) som han är den han är idag Emelie , glöm aldrig det! ett stort grattis till er båda!!jag är så glad att han kom till dig..kramar Bodil

2009-08-24 @ 10:57:16
Postat av: Elin

Puss på dig vännen!

Postat av: Johanna

Var in och kikade på sidan,mycket fin!

Ett stort Grattis till fjärde platsen, det förtjänar ni!

2009-08-24 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback