dessa djur...

i lördags var tre av mina favorittjejer hemma hos mig, va riktigt roligt att få  ta igen lite tid med de och prata om sånt som nästan bara vi kan prata om.

annars har det varit luuugnt.. eller nej.. i tisdags när jag kom till hoppträningen var inte zapha fräsch. va bara att lasta på honom igen och brumma hem. väl hemma kom vi så småningom fram till att han, precis som häxan, verkar ha blivit extremt tunn i sulorna pga det blöta vädret. så kl 22 i tisdagskväll stod min kära far och slog på zapha gummisulor på framhovarna, tummen upp för honom!
men det var inte bara elände den dagen. fick träffa min efterlängtade jojs! precis hemkommen från tyskland där hon jobbat två år, blev så jäkla glad när jag fick se hennes transport komma inrullande på TIRK. välkommen hem gumman!

just nu sitter jag på jobbet, har dubbelpass idag 7.15-22-15... lite slött i v'ärmen men å andra sidan är jag ju ledig fredag och lördag så jag står ut.
Bettan jobbar också dubbelpass idag så vi stack till Gränby på långrasten och åt mjukglass...

imorgon kommer Zaphas uppfödare och hälsar på, ska bli väldigt roligt att få träffa henne. vi har ju haft en del mailkontakt sen hon letade rätt på mig men det här blir första mötet.

  
Det här är förresten vår första uppfödning Magi´s Scatcat, blev så himla glad över att Tora lagt upp nya bilder på honom. 2:a på Norrlands Mästerskapen kom de dessutom...han är så fin den lilla argbiggen...

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback