happy happy :)

gaah jag är så förvirrat glad just nu, samtidigt som jag är livrädd... intressant kombo... får man ju nästan lite ont i magen..

jag har iallafall lyckats byta mitt pass imorgon så då bär det av till Tierp på kvällen för lite tjejmys och sen får vi se...

har däremot inte lyckats bli av med mitt söndagspass (!), får försöka ta tag i det där ikväll. jag hade ju faktiskt tänkt spendera den dagen i Högbo :)
Zapha kändes väldigt fin på både dressyrträningen och hoppträningen, vi vågade oss faktiskt på att hoppa med tränsbett.... det ni! så nu jäklar är vi på G...

nu ska jag ta och brassa iväg till stallet, se om Lucky tänker bocka av mig idag. han har kommit in i en extremt bockig period... suck... halsring och dressyrspö som gäller ett tag...


men han är ju söt ändå...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Så roligt att du kommer, och vilken skön känsla när man är så där glad! Puss på dig!

Postat av: Johanna

varför sååååå glad?

2009-08-20 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback