helgen va fin :)

eftersom Häxan är halt fortfarande fick Zapha åka till Uppsala och tävla istället. Det gick riktigt bra, blev en rivning i omhoppningen i båda klasserna och i sista kom vi faktiskt 5:a. Riktigt roligt :) han testade om det gick att stå på bakbenen vid utgången i sista klassen men det va ett ganska halvhjärtat försök som gick över på en sekund. Jag är väldigt glad och nöjd med honom. Fast banan var galet tung och det kändes på honom dagen efter när det var dags för dressyrträning, så vi skippade faktiskt hoppträningen idag. Både Zapha och jag har gjort oss förtjänta av lite ledighet, själv har man ju jobbat 10dagar i sträck nu. Fast imorgon är jag ledig, ska bli skönt.. sen är det jobb igen... måste skriva nya signeringslistor då också... ojojoj... och så blev det dagpass istället för kvällspasss... jag börjar bli väldigt trött på att jobba dag måste jag säga... föredrar ju kvällarna...

annars händer inte mycket i mitt tämligen inrutade liv... pengarna flödar inte direkt... har typ 900kr att leva på den här månaden nu när alla räkningar är betalda, skolan tog ju halva lönen.. suck suck...
råpluggar till tentan om två veckor... läser varje dag och drömmer om muskler och skelett och leder... det är aldrig tyst i mitt huvud utan jag hör en massa latinska namn därinne hela tiden... rhomboideus... deltoideus... tuber coxae... spina scapulae... tuberositas deltoidea.. brachiocephalicus... sternocephalicus....osv osv osv... man blir lite knäpp av det här... knäppare...

None  det är nåt fel på bloggen, jag kan inte ladda upp nya bilder :(  silverdis.bilddagboken.se

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback