det är ett stort hål i min plånbok (läs konto)

hehe... jag har inga pengar kvar... åkte in till stan för att hämta ut ny medicin (från och med nu till februari nästa år får jag min medicin gratis!!! älska högkostnadsskyddet...) tänkte att jag skulle vara smart och köpa nya jobbskor, mina gamla är det hål på... inte så skönt nu när höstregnet strilar ner... kunde inte motstå ett par stövlar jag hittade... så jag köpte både stövlar och skor.. nu är jag officiellt pank.

igår åkte mamsen och pappsen iväg till england så nu har lili och jag ff här hemma. vi ska försöka både ta hand om alla djuren och jobba.... vi kommer vara grymt trötta efter den här veckan kan jag säga... sen hinner päronen inte mer än komma hem så drar jag iväg till Färingsö en vecka.. dags för massagekurs igen...och tenta... usch jag pluggar så jag drömmer mardrömmar om muskler och leder och skelett... vill ju kunna allt...
blev inbjuden till en kurs i long reining för nån holländare i vår nere på gotland, vet inte hur jag ska göra med det... har inte riktigt råd att betala anmälningsavgiften tyvärr.. skulle gärna åkt..
www.kfh.nu

igår åt vi mycket sen middag... potatismos, köttbullar och brunsås.... väldigt gott... brunsåsen får mig självfallet att tänka på min käraste puma här i världen..emma... saknar henne, hon är ju så långt bort... saknar de allihop förresten.. dags för visex träff igen någon?!! jag har iallafall bestämt mig för att åka och hälsa på emsan i november.. lite julshopping ska det bli... kul att se hur hon och alex har det... tukta de lite kanske.. alex behöver säkert lite pisk.. moahaha....

usch va jag har tråkigt.. inte bra det här... humtidum... nej man ska väl ta sig i kragen och plugga lite till...
krogen med kusinen igen? yes please! eller ja.. allmänt.. krogbesöök? jatack mycket gärna!!! elin? emma? sandra? madde kom upp till uppland igen for god sake! herregud.... det börjar se illa ut det här...

None
det här va härliga tider

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Party party! Självklart borde wisex träffas snart.

Postat av: Johanna

ser gott ut allt det där...

2008-10-09 @ 13:59:21
Postat av: Emma

Jag ska nog bjuda in er alla på en kopp brunsås i november! Välkommen välkommen. :)

2008-10-13 @ 08:03:14
URL: http://pipmugg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback