nöjda nu?

                                              BULLEN BORIS!!!

nöjda nu eva och johanna? här har ni honom, bullen Boris. vår snälla men väldigt stora tjur som äääälskar äpplen och stångas om man råkar klia honom i pannan, ej att rekomendera.

sent ikväll kommer mamma och pappa hem från england, låter som att de haft roligt. bra att de passar på att göra saker medan de kan, man vet ju aldrig hur livet ser ut ett år från nu.
själv ska jag sätta mig och råplugga nu för imorgon bär det av till färingsö igen. ska gå steg 3 i hästmassagen och självfallet börjar vi måndagen med en rejäl tenta.. underbart...

usch! lili ringde just och sa att anette krockat med en älg på 272:an!!! hoppas verkligen hon mår bra... undrar om hon hade BAB:en, det vilar en förbannelse över den bilen.... vi som susar fram i ilfart på den vägen varje dag, bara rent oflyt att just hon skulle krocka med en älg.. kunde ha varit vem som helst av oss... håller tummar och tår för att hon mår bra!!!


måste muntra upp mig lite med en tjusig bild på BATCAT!!!! sara är fantastisk på den här bilden...


rolig bild på zapha och mig... hindret är helt klart lite för lågt....

hörs på en vecka!
-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

herrejävlar vilken tjur....

2008-10-13 @ 08:28:03
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra på tentan!!! Kram

Postat av: eva

Äntligen fick man se bild både på Boris och Sara./eva

2008-10-13 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback