ledig :)

i lördags var det tävling med Zapha på Jälla. Gick hyfsat bra faktiskt. i 1m rev vi näst sista hindret i omhoppningen, lite surt eftersom vi hade nästbästa tiden men men.. vi följde iallafall planen och körde riktiga ponnysvängar :) hihi va nästan som att sitta på Julle igen! skitkul :D
i 110cm blev det två rivningar i grunden, rena ryttarfel och de kan jag ta. Är iallafall supernöjd med Zappens insats, han va helfokuserad på hindren och sneglade inte ens åt utgången! duktig gosse...

när vi kom hem tog mamsen och jag en lugn tur med Häxan och Lillebror, damen i fråga börjar känna sig väldigt fräsch igen hah :) va ett fasligt busande och krånglande första kvarten :P men som tur är så lugnar hon sig ganska fort, vi tar det iallfall väldigt försiktigt med igångsättningen. vill inte riskera att det blir bakslag...

hade tänkt hälsa på Julle den här veckan men Rebecka har blivit magsjuk stackarn, då tänker iallfall jag hålla mig långt borta!

idag är jag ledig från jobbet! så skönt :) eftersom det är träning ikväll har jag tagit det ganska lugnt.. bäddade ner mig på soffan och läste en stund, sen har jag städat fågelvoljären och nu ska jag dammsuga av övervåningen innan jag kastar i mig lite mat. ska bli kul att se vilka tokigheter christine hittar på ikväll nu när hon är hemkommen efter 3 veckors tränande och tävlande i tyskland, imorgon eller på torsdag ska vi köra iväg Lucky till henne igen. och på fredag kommer simlir, måste göra iordning hans box....

nej nu jäklar börjar klockan bli mycket! om en timme måste ju hästarna vara inne om de ska hinna äta innan träningen!

None None      None

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen! Har du fått reda på om du klarade tentan? Kram kram

Postat av: Johanna

dags för en uppdatering igen.....

2008-11-06 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback