Honey I'm home

kom hem från Färingsö igårkväll. har haft en intensiv vecka som mestadels simmat runt i härligt snor... jo men visst, jag pratar om det klassiska "skolstartsyndromet". Kläm in omkring 25 okända människor i ett rum och se vad som händer, voila! åtminstone jag blev tokförkyld... tur att mormor har receptförskrivna alvedon!
provet gick väl bra hoppas jag, kändes bra när jag hade gjort.. kändes lite mindre bra sen varteftersom dagarna gick... vi får veta resultatet om typ 2 veckor, men skulle det vara så att jag inte fixat det kan jag alltid göra om i juni.... bara att hålla tummarna alltså...

Niklas och Lili kom till Spånga i fredags och åt middag, det va roligt att träffa kära brodern igen.. trots att han övertalade mig att både hämta och skjutsa hem honom. helt livsfarlig idé egentligen eftersom jag inte hittar i huvudstaden, men allting löste sig ju i slutändan.. trots att jag lyckades åka fel både när Niklas satt bredvid (så går det när man pratar för mycket) och när jag skulle åka tillbaka till Spånga från Årsta halv tolv på kvällen och trött som en gris... härliga tider...

självfallet har jag jobbat idag, vad annars? Tog även ett extra pass på onsdag som skulle ha varit min lediga dag.. men men.. ska ju tävla på lördag! och då har jag tagit ledigt :)
idag fick Lucky-baby nya skor i bak, bara framändan kvar... Christine kommer ju hem imorgon så han ska tillbaka snart igen...

None
jag saknar min pärla enormt ikväll... ska åka och hoppa honom snart!

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Johanna

UPPDATERA!!!!! ;)

2008-10-22 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback