lite snabb uppdatering

är astrött och ska absolut krypa i säng så fort detta är skrivet!

i fredags kom Simlir hit. Assöt är han såklart.. alltid varit. har promenerat honom mycket och faktiskt hunnit rida en gång, va riktigt mysigt faktiskt. kom fram till att när jag väl är gammal och lytt och inte orkar klättra upp på mina tokiga fullblod längre (dvs när jag är cirkus 80+) kanske det vore lagom med en liten islandshäst istället. då kan jag tävla i tölt!!!


en halvdålig bild på den blivande stjärnan...

i tisdags klippte jag av mig håret!!! va såååååå skönt.. lite ovant med lugg men jag tycker att det blev riktigt bra faktiskt :)

resultatet!

fast senare på kvällen när det va dags för träningen fick jag en dålig nyhet... min tränare Christine ska flytta till Tyskland och det redan nu i helgen! skittråkigt.. eller ja kul för henne som får uppfylla en dröm men vem sjutton ska jag nu träna för! vi hade ju en flerårsplan! oh well.. ska hämta hem Lucky på tisdag iallafall. Christine kommer komma till Sverige en gång i månaden för att träna så då ska jag va med, sen hur jag löser det resten av tiden får vi se. har ju liksom 3st hästar som ska tränas nu så nånting måste jag komma på!!!

imorgon blir det utgång, ska bli skitkul! länge sen man träffade alla nu, hade hoppats lite extra på en viss person men det får väl bli en annan gång då...

nu måste jag sova! sofia körde slut på mig ikväll haha.. hon hade ju inte träffat träsktrollet tidigare! ojojoj.. det händer grejer på jobbet nu....


Christine - hon har hjälpt mig så otroligt mycket... hon har en stor del i att det börjar bli häst av Zapha tex.

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Ida

visst är det tråkigt att Christine ska flytta till Tyskland? :( tycker jag med.....

2008-11-08 @ 20:14:49
Postat av: Jenny

Du passa jättebra i lugg ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback