valborg

valborg blev lyckad :)

först jobbade jag till 20.15 på ICA. Sen plockade jag upp Sandra, Madde och Elin med lille bilen för att dra vidare mot Uppsala. Väl där tog Elin och jag en liten promenad på stan innan vi mötte upp de andra inne på People. Där skakades det rumpa en stund och jag lyckades lura dit favoritkusinen David. Den stackaren fick stå och köa en timme innan jag bestämde mig för att komma ut istället. Vi fortsatte ut på stan och mötte upp Niklas istället. Tillsammans drog vi tre iväg till Smålandsnation (alltid bra med en bror som jobbat där och känner Tobbe Portvakt, då behöver man inte kårleg). Där partajjades det iallafall hela natten lång innan vi till slut slocknade i Lilis lägenhet.

Dagen efter mådde man som man förtjänade. Jag var inte den mest alerta människan på jobbet precis...

Kort sagt: valborg va jävligt kul :)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: malin

helt underbart. men trött som ett svin blir man, dagarna blir ju liksom lite längre! ;) hur går dina djur? vi ses...

2008-05-03 @ 21:34:23
Postat av: Sandra

Jag undrade var ni tog i vägen ;)

2008-05-05 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback