Ledig=lyx

mmm jag har min första lediga helg på 10 veckor, det känns bra.
idag har jag ridit min Zapha, han kändes fin. Är lite bekymrad över knölen han fått på hasen, men han verkar inte märka av den själv så ja... vi håller koll på den.
Sen har jag ridit min älskade 3-åring Magis Luckycat för tredje gången :) han är så duktig. vi övade på att styra, stanna och sätta igång idag. Snart ska vi nog kunna våga oss på lite trav också.
image123

Sen åkte vi till Uppsala och åt lite försenad födelsedagsmiddag med mormor, morfar, morbror Rickard och käre bror. Fick lite presenter och vunderbart god mat på underbara Tzaziki, de gör mig aldrig besviken.

Imorgon ska jag skynda mig att rida Zapha och Lucky på morgonen, sen bär det av med bilen för att hälsa på min lyckoklimp här på jorden. JULLE! Ska äntligen rida min älskade ponny igen, bara längtar... han kommer säkert bocka av mig eller nåt :P men jag älskar honom mer än något annat i världen ändå.

image124
kolla in den här magen ;)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar mage! ♥

Postat av: Ylva

Wow, vilken mage ;)

Men det syns verkligen i ansiktet att du har gått ner mkt.. Fast det börjar väl bli bättre??

Jag vill gärna ha numret till sthlms-stallet. Vem är det som har det?

Hör av dig foooort, åker till Italien på onsdag igen!
Puss o kram gumms ;D

2008-03-29 @ 21:54:42
URL: http://ylva87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback