Det lönar sig att tjata

Aldrig trodde jag väl att de faktiskt skulle få ändan ur men jodå, ibland lönar det sig tydligen att vara lite påstridig. Efter mitt senaste läkarbesök har det faktiskt hänt lite grejer, dr. S fick tummen ur och skrev ett brev till Akademiska sjukhuset. Igår ringer en sköterska och säger:
- Jo vi har fått ett brev från din husläkare (jag har ingen fast husläkare men ok) och han skriver att du inte mår bra.
 
hah jo det kan man ju lugnt säga att jag inte gör, mår inte bra på en fläck. Och då erbjöd hon mig faktiskt att få komma till de nu på tisdag istället för 26mars som det va planerat. JA TACK! hur otäcka saker de än ska göra så vill jag få en ände på det här. Har inte sovit en hel natt på... två veckor kanske...

Bra kämpat sjukvården, bara patienten själv tjatar och irriterar er tillräckligt mycket så får ni faktiskt nånting gjort!

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att de kan hjälpa dig! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback