uppdatering

oj nu var det verkligen länge sen man satt framför datorn! har haft fullt upp som vanligt... men får väl köra lite snabb uppdatering.

¤jag har hunnit påbörja min utbildning till hästmassör. det va en väldigt inspirerande vecka jag fick i huvudstaden och jag sög i mig varje ord som en svamp. nu vill jag bara lära mig mer! till nästa kurs i höst måste jag göra minst 25 massagebehandlingar, det ska nog gå bra :)

¤jag funderar på att läsa in mig till undersköterska så att jag kan bli fast anställd på hemtjänsten. det är ju dels tryggheten med fast lön jag är ute efter men också möjligheten att kunna ta ett lån så småningom. framtiden smyger sig på...

¤i lördags tävlade jag med Zapha i Östervåla. Han testade att bråka i båda klasserna men jag vann över honom varje gång och är faktiskt supernöjd med oss båda. När han gör sitt jobb är han ju fantastiskt duktig.

¤alla beteshästarna är släppta också så nu har jag som vanligt ett helt gäng med skyddslingar att ta hand om i sommar. det är 7 gangstrar och 2 damer förutom mina egna fem. eventuellt ska det bli två damer till och ett föl...

¤jag har insett att något måste göras åt bulan på magen, jag hatar den så den måste bort! alltså är godis och läsk bara tillåtet en gång i veckan och jag måste motionera ännu mer. ska göra ett besök på gå&löp-kliniken, de får lov att rota fram ett par skor åt mig som jag kan springa i utan att knäna mördar mig. TACK!

¤imorgon ska jag till sjukhuset för den otrevliga undersökningen. nu när jag redan träffat på den där kameran en gång ser jag VERKLIGEN INTE fram emot morgondagen. men vad gör man.. jag är ju fortfarande inte frisk så de måste ju kika in i mig för att ta reda på vad som händer där inne egentligen. därför svälter jag idag.. nästan iallfall... får inte äta fast föda, bara dricka KLAR dryck. jag är hungrig....

det va det jag orkade skriva idag, nu ska jag gå ett varv runt betena och kolla att allt är lugnt innan det är dags för film och somna i soffan :)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra hos doktorn. Kramar

Postat av: David The Legend Hamilton

Kussen kussen kussen då.. Hoppas fan att det ordnar sig hos doktorn. Du får säga till att dom får anstränga sig lite.

Och bulan på magen... VILKEN JÄVLA bula :P , du får göra som mig bli av med kör kortet så du är tvungen att cykla 1,5 mil om dagen för att komma fram och tillbaka till jobbet ;)

Kram på DÄÄÄÄ

2008-06-18 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback