Magsjukan har segrat än en gång

jahapp.. trodde jag skulle lyckas undvika den men ikke sa nicke. magsjukan fann mig trots mitt ständiga användande av den fantastiska Acogelen, hemtjänstens bästa vän.
Jag kom hem från arbetet omkring kl17 i tisdags, vid 19-tiden började jag spy som en gris och det höll på natten lång. Fast jag var inte ensam, sju personer inklusive mig har insjunknat i magsjuka på jobbet. Jag slapp tydligen lindrit undan för jag slutade spy redan nästa eftermiddag, andra har spytt flera dagar.
Nu är jag bra igen, men det har tagit tid att komma igång med ätandet igen. Stackars tarmfloran är ju helt ur balans och jag har gått ner 2,5kg bara på de här dagarna. Med min tur är det väl bara muskler som sagt ajöss...

Lönebeskedet piggade upp mig rejält iallafall :) fick lite mer än vad jag räknat med... just nu är jag rikast i familjen.. näst efter pappa.. det lönar sig att jobba hårt.. här ska SPARAS!
Fast nästa helg blir det en tur till Valbo ser det ut som... då ska jag unna mig lite :)

Idag tävlar Rebecca och Julle, årets första tävling... så nyfiken.. undrar hur det gått... tycker hon kan ringa snart... REBECCA???

Igår anmälde jag mig till Axelsons Animal massage school, i maj börjar det. Ska bli kul såklart, däremot har jag tackat nej till Halmstad. Tänker läsa företagsekonomin i höst istället i Uppsala... orkar inte sitta och plugga just nu... jobba tycker vi om... pengar... ja tack... och ärligt talat, jag tycker faktiskt att det är ganska roligt för det mesta :) vem hade kunnat tro det?

Det är vad som händer!

image113
Ska nog skicka plutten till Christine en månad i höst, bara nyttigt för honom :)

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det kul med lön? jag blev glad över min med, och det var mkt mer än jag förväntat mig! men jag förstår att du fått snäppet mer! hihi Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback