Läkarfobi

Idag har jag minsann varit produktiv!
Jag har ringt och bokat tid hos Peter så att han kan laga avgasröret på min bil.
Jag har bokat tid för besiktning av min bil.
Jag har betalat mina linser.
Jag har bokat tid hos läkaren. Detta borde egentligen ha blivit gjort för typ två månader sen men jag har invaggat mig själv i tron att allting är bra (dessutom råkar det vara som så att hela min familj lider av läkarfobi, lustigt nog glöms den bort när det gäller någon annan). Igår råkade jag dock nämna mitt lilla problem för kära mor som denna morgon formligen satte telefonluren i handen på mig och beordrade mig att ringa läkaren. Vad ska man annars ha en mami till?
Så på tisdag bär det av och jag ser verkligen INTE fram emot det.

Ikväll blir det hoppträning med Häxan, hoppas tanten inte får alltför mycket glädjeyra så att jag får en åktur som heter duga....

På lördag jobbar jag till 21.30 i Bälinge sen tar jag lille bilen och puttrar till Gävle för partaj... kommer hasta in med andan i halsen men det bjuder jag på. Får träffa vänner jag inte sett på LÄÄÄÄÄNGE!image115

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: malin

hej. hur kan du ha en kalender ? jag får verkligen inte till det ;) pls..

2008-02-07 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback