gott nytt år!

Nisse ligger och rullar runt mellan mina armar och tangentbordet så jag ber om ursäkt för eventuella mystiska extrabokstäver.

jag firade nyår med att jobba kväll på hemtjänsten, 16.30 till 22.15. så jag bojkottade nyårsfirandet helt, kändes ganska skönt faktiskt när jag satt i bilen på väg hem att jag inte skulle behöva åka iväg nånstans. istället åt jag lite mat och god kolapaj som mamma och pappa lämnat åt mig :) drack must, åt godis och slappade en stund i soffan tillsammans med mamsen, pappsen, morbror john och hans fru annika.

imorgon blir det iallafall utgång för då fyller sandra 20 :) också blir det lite avskedsfest för Eve som flyttar till Tyskland på lördag. så då firar vi in det nya året istället....

nu ligger nisse och spanar på fåglarna, bara en tidsfråga tills han hoppar in i dörren igen.


Jag ska iallfall börja plugga i vår, företagsekonomi på distans i Halmstad. om jag inte lyckas komma in på en restplats i Uppsala vill säga. Lite senare i vår, i maj närmare bestämt ska jag börja plugga till Hästmassör i Stockholm ser det ut som. nu börjar det hända grejer...

har inte gett några löften, kunde inte komma på nåt som jag skulle vilja hålla.

nån gång.. under 2008.. helst inom de närmaste månaderna.. på ettårsdagen kanske? ska jag tatuera mig igen :) Emma har designat... men den får ni inte se förrän det är klart och sitter på mitt skinn..

jag är stormförkyld.. snoret rinner kort sagt... det är inte nyttigt att vara ledig... nu ska jag sussa lite...

image110 -kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får roligt ikvälll! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback