det känns att leva

krogen i onsdags blev rolig :) god mat innan på Tzatziki och sen träffade man ju roligt folk inne på krogen. Trist bara att den ser exakt likadan ut som när den hette seven, bara lite nya väggmålningar..

image111
Sandra fyllde 20år och Eve flyttade till Tyskland, hoppas du har det bra gumman!

I söndags åkte jag och Zapha till Heby för ännu en träningstävling. Han var bråkigare än nånsin och stod på bakbenen varje gång vi kom till utgången. Lustigt nog försökte han inte gå ut på samma ställe som han kom in... men fick fram honom varje gång så på hinder var hen felfri och hoppade allt utan protest...
nog är han blond min häst..

ICA ringde idag så nu fick jag några jobbdagar till i januari, skönt eftersom att jag än så länge inte har så jätte många pass på hemtjänsten.

nu ska jag sätta mig och börja planera tävlingsterminen för det här året :) jag har träningsvärk efter Zaphas bråk, måste bli flitigare med träningsmaskinen..

image112

oh that was so real...



-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback