"A fox you shall be my foxy lady..."

Se där ja.. då va ledigheten (sjukdomarna) över och imorgon bär det av till arbetet igen... börjar kl7... uppgång blir 5.15...
z z z z  z z z

idag har jag varit... jo jag tänkte skriva produktiv men det slog mig nu att det enda jag gjort utöver det som jag alltid gör (dvs stallet och hästarna) är att jag gick på promenad med hundarna en timme och servade bilen lite grann. oh well

Veckan som kommer måste jag ringa Peter och fråga när han kan fixa avgasröret på min bil, det börjar närma sig besiktning... leskigt..

Imorgon ska vi åka ner till ridhuset en sväng efter jobbet med Zapha och Häxan, zappen kommer säkert vara bråkigare än nånsin men oj va skönt det ska bli att kunna RIDA och inte bara skritta runt i skogen på frusen mark... dumma dumma väder...

Nej nu är det dags för dusch och säng! Vilket onödigt inlägg detta blev, egentligen ville jag bara hylla Heath Ledger för jag glömde det i mitt förra inlägg.

image114
Det är synd och skam på en vansinnigt snygg och ännu mer vansinnigt begåvad skådespelare
R.I.P my foxy man

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback