thailand!

jaha då var biljetterna bokade - den 27 januari sticker Lili och jag till Thailand! tyvärr kan inte niklas åka med trots allt, blev lite ekonomiskt strul men vi ska ta en weekend tillsammans alla tre framåt sommaren istället.. barcelona lät inte fel...

idag har hästarna vaccinerats så nu ska de vila ett par dagar, skönt för då slipper jag ha dåligt samvete över att jag inte orkar rida. fast jag börjar bli lite piggare ska erkännas och jag har redan gått upp 2kg!
dock har mona förbjudit mig att jobba tills magsjukan på jobbet gått över, får verkligen hoppas den tagit slut till fredag nästa vecka! jag har inte råd att vara ledig längre än så...
mamma påpekade att jag redan börjar bli lite "kortisonrund" om kinderna.. typiskt... jag som har runda kinder i från början...

imorgon ska jag till sjukhuset och lämna nya prover, sen fixa pappas julklapp och hämta upp en av Lilis julklappar... det börjar närma sig!


två veckor i paradiset känns inte så fel just nu

-kärlek-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback