sjukskriven

jag kan inte jobba just nu, det va rent livsfarligt för de stackars vårdtagarna i måndags eftersom jag blev yr om jag stod upp för länge. så efter en hel del övertalning från mamma och lili så är jag sjukskriven till slutet på nästa vecka.
mamma tog även saker och ting i sina egna händer och ringde min läkare igår, slutade med att jag fick ruscha iväg till Tierp för att lämna blodprov och idag kl9 var jag på Akkis för att träffa dr. Rorsman... det va tydligen inte så bra alls att jag mår så här dåligt. fick lite skäll för att jag väntat 3 veckor innan jag hörde av mig och nu ska jag äta kortison igen. 8 tabletter, oh yes! kalka ur mig bara! de snodde lite mer blod också, ville visst kolla p-glukos eftersom jag är konstant törstig. vore väl typiskt om jag skulle få nån jävla sockersjuka också. gnäll gnäll!
lili hade iallafall varit in till vår gruppledare idag och talat om att jag varit till doktorn, hon och mamma är mest nöjda med att de hade rätt, men nu har mona förbjudit mig att jobba tills jag ätit upp mig igen och ser ut som folk...

nu ska lili och jag åka till stan, vi ska äta med jobbet på tzatziki! trevligt..
imorgon ska vi fira niklas som fyllt 25 :)



jag vill bara ha det lite enkelt igen

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: eva

Hejsan!!



Ja du får banne hålla dig hemma tills du blir bra, bättre för både dig och kroppen om du tar det lite lugnt. Man ska lyssna på kroppens signaler. Krya på dig och se till att du pysslar om dig. kram på dig /tant eva

2008-12-05 @ 21:09:48
Postat av: Elin

Skickar tusen kramar till dig vännen!

Postat av: Sandra

Men gummman! Mår du inge bra? Nu blir jag orolig.. Vad är det för fel? Eller det är väl det de nedras doktorerna ska hitta på. Är du hemma om dagarna så man kan komma o hälsa på? Jag kan iofs bjuda in dig till mig oxå :)

2008-12-06 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback