sjukskriven...

ser inte ut som att det blir något jobba för mig den här veckan iallafall, det blir bättre men jag orkar fortfarande i princip ingenting. Försöker göra saker och se hur långt det går. Igår lyckades jag tex rida både Julle och Häxan, visserligen var jag helt slut redan efter första hästen men man är ju envis som synden... var ju första gången på en vecka som jag lyckades ta mig upp i sadeln. skillnaden mellan att vara hemma och att vara på jobbet är ju dock att så länge jag är hemma kan jag alltid lägga mig och vila en stund när jag behöver det. Lite svårare att göra det på jobbet:
- Åk ni, jag ska bara sova nån timme först!
Inte så uppskattat skulle jag tro...

Har ägnat morgonen åt att ringa försäkringskassan, de va otrevliga... ringde min läkare och bad om ett sjukintyg och nu försöker jag jaga fatt på Mona.. blir mycket telefefon...

fick ju åka och lämna nya blodprover förra veckan, tydligen var min sänka väldigt hög (det blir lite krock i mitt huvud varje gång jag säger det där) och det va inte alls bra. Hoppas på att få provsvar den här veckan, mina järnvärden är antagligen helkassa eftersom jag är så trött... äter blodpudding och sånt varje dag för att försöka hjälpa kroppen och det verkar ju inte vara helt fel iallfall. Halv nio i lördagskväll fick jag ett helt otroligt sug efter blodpudding! Inte helt olikt det där man hört om gravida kvinnor som blir helt desperata efter vissa saker, jag var bara tvungen att ha blodpudding! Verkar som att kroppen försöker tala om nånting...

Nej nu ska jag ge mig på telefonen igen...


jag har iallfall lärt mig min läxa, vill aldrig nånsin mer bli såhär dålig igen...

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra där, mumsa blodpudding!

Postat av: eva a

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart.



Kram eva

2008-12-15 @ 20:29:56
Postat av: Johanna

säker på att du inte e gravid ;) krya på dig gumman!

2008-12-16 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback