kortison... good or bad?

jahapp lustigt att 8 små vita piller om dagen kan göra en sån dunderskillnad! jag åt som en häst på restaurangen i fredags, sen åt jag minst lika mycket dagen efter när vi firade Niklas. Dock sa kroppen "HALLÅ LUGNA DIG" på söndagsmorgonen, frukosten tog en otrevlig vändning om man säger som så. Blev lite för stor chock tydligen att gå från 2 veckors svält till 2 dagars svullande. Men nu går det lite bättre att äta iallafall, jätte skönt, men jag är fortfarande väldigt trött så det tar nog sin lilla tid innan jag är helt återställd. Skulle aldrig orka jobba som jag är just nu.
Min läkare ringde nu på morgonen och sa att blodproven visat att min sänka var väldigt hög, det är tydligen inte alls bra och kan tyda på inflammation/infektion i kroppen. Så jag måste åka iväg och lämna nya prover så fort min remiss kommit.. suck..

men en rolig grej som jag kom på att jag glömt tala om är att jag fått veta resultatet på mitt teoriprov! jag fick 58p av 69 möjliga, ett VG alltså. väldigt nöjd med tanke på att jag tyckte det kändes som att jag fokuserat alldeles för mycket på helt fel saker. men jag hoppas att vi får se proven i juni för jag vill väldigt gärna veta vad det var som jag förlorade poäng på...

idag har jag skrivit julkort, det är väldigt mysigt faktiskt... vill skicka till alla! men folk har blivit så värdelösa på att skicka julkort... kom igen nu!

jag har även grejat lite med julklappar idag till mamma och Lili... det är en av de roligaste sakerna med julen, att få planera och ge bort presenter som de förhoppningsvis kommer uppskatta. fast det där med att önska sig julklappar är jag inte så förtjust i, jag vill bli överraskad... har även en liten överraskning på g till visexbrudarna... hihihihi


grattis i efterskott brorsan, nu drar vi till Thailand!

-kärlek-

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej :)

Kul att läsa lite nya inlägg av dig.. länge sen jag var här!

Kommer bli oftare nu om du fortsätter uppdatera ;)



Allt bra me dig oxh så? själv e man tokförkyld :P

Pusspuss

Postat av: Johanna

Vad duktig du e som uppdaterar. Kul att höra att det går åt rätt håll.

2008-12-09 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback